Concertante spaghetti

Op zaterdag 26 mei geven de Mini’s en Jeugdharmonie Eendracht Aalbeke een dubbelconcert! Het wordt een concert, aangenaam voor jong en oud.

Zowel de mini’s als de jeugdharmonie brengen apart enkele stukken, maar spelen ook samen. Dit concert is volledig gratis en gaat van start om 17 uur in het OC van Aalbeke.

Aansluitend op dit concert organiseren wij een spaghettiavond. Voor de prijs van 8 euro voor kinderen onder de 12 jaar en 10 euro voor volwassenen, kan u tussen 18.30 en 20.30 u. genieten van een overheerlijke spaghetti.

Kaarten zijn te verkrijgen bij de leden van de jeugdharmonie en de mini’s van Aalbeke en kunnen eveneens ook besteld worden via info@harmonieaalbeke.be.
De kaartenverkoop voor de spaghettiavond loopt af op woensdag 23 mei.

Wij hopen u alvast te mogen verwelkomen!