• Dit evenement is voorbij.

Dessertconcert JEA en mini’s

za 28 mei 2022 | 14:00 16:30

Koffie en dessertjes, met muziek op de voorgrond.

Lang geleden was er eens een typemachine die plots een verhaal begon te schrijven over een groep jonge muzikantjes die stonden te popelen om op concertreis naar Zuid-Frankrijk te vertrekken. Ze organiseerden een concert ten voordele van deze reis, maar hierbij liep het een en andere misā€¦ Ze wilden er een origineel concert van maken en gingen aan de slag om dessertjes te maken die de gasten dan konden verorberen terwijl ze genoten van een vleugje muziek. Vol goede moed sloegen ze aan het bakken. Wanneer ze bij aanvang van het concert, fier als ze waren, hun bakcreaties wilden tentoonstellen, zagen ze tot hun grote verbazing dat er niets meer overbleef van deze lekkere gerechtjesā€¦ Er was grote paniekā€¦ Hoe konden ze zich nu nog vertonen aan het publiek?

Gelukkig bestond deze harmonie uit twee pientere dirigenten: Stan en Wannes. Die hadden onmiddellijk door wie met de dessertjes was gaan lopen.

Jullie raden het nooit, maar er was een uitbraak van zeesterren geweest die uit Afrika waren ontsnaptā€¦ Ondertussen waren er nog altijd geen nieuwe dessertsā€¦

Gelukkig offerden de twee dappere jonge heren zich direct op om de desserten opnieuw te maken. Zo kon iedereen toch nog genieten van een mooi concert.
En zo leefde iedereen nog lang en gelukkig. Zo zie je maar: eind goed, al goed!

(Voor de aandachtige lezers zitten er tips verborgen die kunnen leiden naar de werken die de muzikanten tijdens dit concert zullen brengen)

De opbrengst van dit initiatief is bestemd voor de concertreis van de jeugdharmonie in juli 2023.

WEET DAT OOK DE LOPENDE WIJNVERKOOP HIERTOE BIJDRAAGT

Bekijk ons wijnaanbod