« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Dubbelconcert ‘Weerklank’

Maandenlang was het oorverdovend stil bij muziekverenigingen. Nu is er eindelijk week klank! Tijd voor een dubbelconcert: zowel de jeugdharmonie als de harmonie brengen een concert met weerklank!

JEA logo

zo 19 september 2021 | 15:00 16:30

Het is ondertussen al van maart 2019 geleden dat de harmonie nog een concert kon spelen. Iedereen kijk er naar uit om eindelijk nog eens, met de nodige ‘Weerklank’, te kunnen optreden voor een publiek.

Om 15 u. brengt de jeugdharmonie Jong Eendracht o.l.v. Stan Christiaens enkele werken. Om 15.45 u. neemt de harmonie, o.l.v. Aaron Eggermont, het over.

Aangezien dit dubbelconcert in openlucht plaatsvindt en er door de verbouwing van het O.C. geen binnenlocatie als alternatief beschikbaar is, zal het enkel plaatsvinden bij goed/droog weer.

Aalbeke, Aalbekeplaats

Aalbekeplaats (parking kerk)