Zelf een instrument aankopen?

Wie zelf een instrument wenst aan te kopen, kan éénmalig rekenen op een tussenkomst vanuit de harmonie. Die bedraagt maximaal 20% van het factuurbedrag.

Eénmalig betekent dat, als je bijvoorbeeld ooit een instrument voor beginners mét EA-tussenkomst hebt aangekocht en dat na een aantal jaren niet meer voldoet, geen tweede keer een tussenkomst kunt krijgen.

In het duurdere segment van de instrumentenmarkt beperken we de 20% op een bedrag dat we als vereniging normaal zelf zouden aankopen.

Wie onze vereniging verlaat binnen de drie jaar na het verlenen van een tussenkomst, verbindt er zich toe de verleende tussenkomst terug te betalen.

Nog een tip: instrumenten verkopen kan iedereen. Goed onderhouden en/of herstellen is iets anders. Als vereniging werken wij samen met kwaliteitsvolle muziekhandelaars. Die nemen geen verantwoordelijkheid voor instrumenten die elders gekocht werden.