Corneliusfeesten 2023

Zoals elk jaar werkt onze harmonie mee aan de Corneliusfeesten (15-17 september). Op het programma: een concert van onze jeugdharmonie en mini’s, maar ook een ‘uitverkoop’…

Rommelmarkt

Enkele maanden geleden verlieten we het oude vertrouwde repetitielokaal in de Lauwsestraat voor de nieuwbouw ‘De Sterkhoek’ in het OC Aalbeke. Omwille van de beperkte bergruimte aldaar, moeten we afscheid nemen van heel wat materiaal. Vandaar dat we graag inpikken op het initiatief van de Gezinsbond en staan we op zondag 17 september ook op hun rommelmarkt die ze in het centrum van het dorp organiseren.

Op zoek naar oude glazen in alle maten en vormen? Of naar een oud muziekinstrument? Of andere dingen?

Zondag 17 september, van 10 tot 14 u.

Locatie: Moeskroensesteenweg/Ommegangstraat

Concert

Om 15 u. brengen de jeugdharmonie en de mini’s een gratis concert (ca. 1 uur) op het kerkplein. De Chiro zorgt er voor drank Ć©n wafels.

JEA concert in Isle-sur-la Sorge, juli 2023